Cercar en aquest blog

dilluns, de maig 14

Avalueu el meu Blog!

Bon dia a tots! L'entrada de hui va dirigida a la millora d'aquest blog i del meu treball. Això vos implica a vosaltres. Crec que ja ha passat suficient temps des que vaig obrir el blog per tal de saber si funciona, si vos agrada, si no vos agrada, etc... És a dir, tot allò que em resulte útil per a la millora del blog i del meu treball i avanç personal.

He creat un formulari a través de GoogleDocs, una ferramenta molt útil de Google. Únicament heu de punchar en la següent imatge, omplir el qüestionari i enviar-lo. Em serà de gran ajuda, de veres. Vos recorde que si voleu, podeu fer-ho de manera anònima, no és obligatori posar el nom.


Moltes Gràcies,a vostra ajuda em permetrà realitzar un blog que dia a dia millora!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Algo que decir? =)