Cercar en aquest blog

dijous, d’abril 26

Augment del ràtio professor - alumne... Increïble

Bon matí a tots! Supose que si heu vist el títol de la entrada i esteu posats al dia en les notícies sabeu de que va el tema, però si no és així i voleu fer-ho, ací teniu dos columnes de levant-emv, el mercantil valencià on s'explica un poquet de que va l'assumpte.

Columna 1
Columna 2

Jo, hui, simplement vull donar la meua opinió i escoltar les vostres respecte a aquest tema ja que, és molt difícil de creure el que s'està fent. Jo, personalment, estic fart de sentir i que els meus professors de la Universitat em facen creure que l'educació, els mestres i ,óbviament, els xiquets, són el futur. De veres, que jo també ho crec, però veient aquestes coses, cada vegada em queda més clar que únicament ho veiem les persones vinculades directament a este món.

Pel que respecta al ràtio, de veres penseu que, com afirma María José Catalá no influeix en els resultats o en l'educació dels vostres fills? Jo sóc estudiant del Grau de Mestre de Primària, els meus companys i jo hem iniciat el grau en la Universitat d'Alacant i entre moltes altres coses que he après és essencial el número d'alumnes amb els que comptes. Nosaltres, a l'hora de realitzar treballs o imaginar situacions, sempre comptem amb 22-23 alumnes per classe, un número que, tot i que caldria reduir-lo, a la fi, està bé i es pot treballar.

Molts podeu pensar que el fet que mestres o estudiants com jo vullguen reduir el nombre d'alumnes als que van a atendre, és pel fet de fer-nos la vida més cómoda, però no, aneu molt mal encaminats, si fem la vida més cómoda, se la fem als vostres fills, i no vull dir amb això que vagen a treballar menys, no. Vull dir que tot el que vos he estat mostrant en aquest blog, els recursos i ferramentes que es poden utilitzar a classe (TIC), les metodologies, una major supervisió de cada alumne i per tant, un major avanç individual, degut a que sabem com és cada xiquet, que necessita per desenvolupar certs factors i que no, etc., no podrà ser possible. És impossible treballar d'aquesta manera amb un grup de 30-40 alumnes, el temps que es necesita s'incrementa de manera desmesurada, no podem dur un seguiment de cada alumne, més alumnes implica més gent parlant quan no toca, més descontrol, menys atenció, etc...

En fi, no vaig a continuar posant el que suposaria, crec que amb açò vos podeu fer una idea... Com haveu pogut veure en les columnes, els polítics afirmen que no passa res, que abans s'estudiava així i tot ha anat bé... Doncs aleshores, si voleu una educació basada en el passat per als vostres fills, una educació que pot ser, vosaltres o els vostres pares ja coneixeu, avant! Recolzeu aquestes reformes... Ara, si el que voleu és una educació pública de qualitat per als vostres fills, una educació que done sentit a totes les noves metodologies i recursos que estem estudiant els meus companys i jo, lluiteu, no per nosaltres, sinó pels vostres fills...!

Vos deixe amb una imatge irònica a la par que realista. De veres, això no pot ser possible...


Gràcies! I ÀNIM!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Algo que decir? =)